воскресенье, 11 декабря 2016 г.

Математика.Повторення вивчених випадків множення та ділення багатоцифрових чисел. Урокм- подорож




                   

                                                                                                             




Урок – подорож

Повторення вивчених випадків множення та діленнябагатоцифрових чисел
4 клас



Вч. П’ятківська Л.М

                                                         

Тип уроку. Урок – подорож
Тема уроку .          Повторення вивчених випадків множення та ділення
                       багатоцифрових   чисел.
Мету уроку.          Закріплювати уміння та навички учнів виконувати ділення та    
                       множення  багатоцифрових чисел,  вправляти у перетворенні
                       іменованих чисел. Вдосконалювати вміння розв’язувати задачі,
                       знаходити площу прямокутника.
                                Розвивати мислення, увагу, обчислювальні навички.
                                Виховувати  культуру поведінки в громадських місцях, 
                       товаристськість.
Обладнання.          Карта подорожі, картки, таблиці для усного рахунку, картки – 
                       завдання для роботи на уроці, музичний запис.

                                              ХІД УРОКУ

І.  Організація класу до роботи.
                Всі почули ви дзвінок –
                Він покликав на урок.
                Кожен з вас приготувався,
                На перерві постарався.
                То ж і ми часу не гаймо,
                Наш урок розпочинаймо.

Сьогодні в нас урок незвичний. Ми  вирушаємо в цікаву і захопливу подорож країною МАТЕМАТИКИ.

ІІ. Усний рахунок.

1. Робота над рядом чисел
 Подорожувати ми будемо потягом і наш потяг буде мчати незвіданими просторами нашої Землі.
-         Але, щоб дорога була безпечною,  нам потрібно перевірити справність потягу.
( Повторення табличного множення. Встановлення закономірності числового ряду )


2.Повторення правил знаходження відстані, часу та швидкості.

Рухомий об’єкт
Швидкість
Час
Відстань
Черепаха
?
2 год
140 см
Муха
18 км / год
?
54 км
Кінь
60 км / год
4 год
?

ІІІ.  Хвилинка каліграфії
А зараз ми дізнаємося, коли відправлятиметься наш потяг.

          Під сосною є мурашник,
           А до нього 5 доріг.
          По них лізе по  3 комашки
          Порахуйте їх усіх   ( 15 )

-         Отже ми будемо відправлятися 15 березня ( записують дату уроку)
-         Написання числа 15.

ІV.    Робота над матеріалом уроку.

1.         Робота за картками.
Щоб зайняти своє місце в потягу, необхідно придбати квиток.

3600 : 600       215 – 836: 4         243 – 741: 3       151 – 580: 4      614 – 3040:5    ( 6 )

   Отже, всі зайняли свої місця.
- Нам потрібно повторити правила поведінки в громадському транспорті.

 Квитки придбані, правила поведінки ми пригадали, то ж пора вирушати в захопливу подорож.

2.         Робота над виразами

Ось ми доїхали до прекрасного замку. Зараз ми оглянемо його, дізнаємося,  хто тут живе.

-         Екскурсія картинною галереєю

53550 : 90                                                164 : 50   ( 3  ( ост. 14 )) 
7020 : 60                                                  ( 60825 + 10850 ) : 5     ( 14335 )
1507 х 2

-         Розв’язування рівнянь

-         Щоб відімкнути наступні двері палацу потрібно розв’язати  рівняння

Х : 40 = 6860                            Х х 90 = 36810


Ми перейшли до святкової зали.
Щоб зустрітися з мешканцями замку , нам необхідно виконати наступні завдання:
-         Робота в парах
Встанови відповідність :

32м 8 см                                           110000 кг
3кг 800г                                            67м
6700см                                              3208 см
110 т                                                 3800 г


 V   Фізкультхвилинка

 Ми прибули на  острів мудрої та веселої качки. Її каченята дуже веселі та грайливі. Зараз ми з ними  відпочинемо.
   ( танець веселих каченят )

VІ.   Робота над розв’язуванням задачі

     А зараз наш потяг примчав нас в туристичний табір.   Туристам потрібна наша допомога.

      Задача.
     З туристичного табору одночасно в протилежних напрямках вийшли дві групи туристів. Перша група рухалася зі швидкістю 12 км / год, а  швидкість другої групи була у 2 рази меншою. Через скільки годин відстань між групами буде 180 км ?


VІІ.  Робота над геометричним матеріалом

 Наш шлях добіг до міста Геометричного.
Тут ми можемо дізнатися багато цікавого про особливості геометричних фігур.

Ознайомлення учнів зі знаходженням площі трикутника. ( практично )

VІІІ Підсумок уроку.

Метод «Мікрофон»
-         Що ми робили на сьогоднішньому уроці ?
-         Виконання якого завдання  вам найбільше сподобалося робити ?
-         Яке завдання було найважчим ?
-          
 Оцінювання учнів ( підсумкова табличка )

ІХ. Домашнє завдання


Робота за картками

Комментариев нет:

Отправить комментарий