Урок
– подорож
Повторення
вивчених випадків множення та діленнябагатоцифрових чисел
4
клас
Вч. П’ятківська Л.М
|
Тип уроку. Урок – подорож
Тема уроку . Повторення вивчених
випадків множення та ділення
багатоцифрових чисел.
Мету уроку. Закріплювати уміння та
навички учнів виконувати ділення та
множення багатоцифрових чисел, вправляти
у перетворенні
іменованих чисел.
Вдосконалювати вміння розв’язувати задачі,
знаходити площу
прямокутника.
Розвивати
мислення, увагу, обчислювальні навички.
Виховувати культуру поведінки в громадських місцях,
товаристськість.
Обладнання. Карта подорожі, картки,
таблиці для усного рахунку, картки –
завдання для роботи на
уроці, музичний запис.
ХІД УРОКУ
І. Організація
класу до роботи.
Всі
почули ви дзвінок –
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
То ж і ми часу не гаймо,
Наш урок розпочинаймо.
Сьогодні в нас урок
незвичний. Ми вирушаємо в цікаву і
захопливу подорож країною МАТЕМАТИКИ.
ІІ. Усний рахунок.
1. Робота над рядом чисел
Подорожувати ми будемо потягом і наш потяг
буде мчати незвіданими просторами нашої Землі.
-
Але, щоб
дорога була безпечною, нам потрібно
перевірити справність потягу.
( Повторення табличного множення. Встановлення закономірності числового
ряду )
2.Повторення правил знаходження відстані,
часу та швидкості.
Рухомий об’єкт
|
Швидкість
|
Час
|
Відстань
|
Черепаха
|
?
|
2 год
|
|
Муха
|
|
?
|
|
Кінь
|
|
4 год
|
?
|
ІІІ. Хвилинка
каліграфії
А зараз ми
дізнаємося, коли відправлятиметься наш потяг.
Під сосною є мурашник,
А до нього 5 доріг.
По них лізе по 3 комашки
Порахуйте їх усіх ( 15 )
-
Отже ми
будемо відправлятися 15 березня ( записують дату уроку)
-
Написання
числа 15.
ІV. Робота над матеріалом уроку.
1.
Робота за картками.
Щоб зайняти своє місце в потягу, необхідно придбати квиток.
3600 : 600 215 – 836:
4 243 – 741: 3 151 – 580: 4 614 – 3040:5 ( 6 )
Отже, всі зайняли свої місця.
- Нам потрібно повторити правила поведінки в громадському транспорті.
Квитки придбані, правила
поведінки ми пригадали, то ж пора вирушати в захопливу подорож.
2.
Робота над виразами
Ось ми доїхали до прекрасного замку. Зараз ми оглянемо його, дізнаємося,
хто тут живе.
-
Екскурсія картинною галереєю
53550 : 90
164 : 50 ( 3 ( ост. 14 ))
7020 : 60
( 60825 + 10850 ) : 5 ( 14335
)
1507 х 2
-
Розв’язування рівнянь
-
Щоб
відімкнути наступні двері палацу потрібно розв’язати рівняння
Х : 40 = 6860
Х х 90 = 36810
Ми перейшли до святкової зали.
Щоб зустрітися з мешканцями замку , нам необхідно виконати наступні
завдання:
-
Робота в парах
Встанови відповідність :
32м 8 см 110000 кг
3кг 800г 67м
6700см 3208 см
110 т
3800 г
V Фізкультхвилинка
Ми прибули на
острів мудрої та веселої качки. Її каченята дуже веселі та грайливі.
Зараз ми з ними відпочинемо.
( танець веселих каченят )
VІ. Робота над розв’язуванням задачі
А зараз наш потяг примчав нас в
туристичний табір. Туристам потрібна
наша допомога.
Задача.
З туристичного табору одночасно в
протилежних напрямках вийшли дві групи туристів. Перша група рухалася зі
швидкістю 12 км
/ год, а швидкість другої групи була у 2
рази меншою. Через скільки годин відстань між групами буде 180 км ?
VІІ. Робота над геометричним матеріалом
Наш шлях добіг до міста Геометричного.
Тут ми можемо
дізнатися багато цікавого про особливості геометричних фігур.
Ознайомлення учнів зі
знаходженням площі трикутника. ( практично )
VІІІ
Підсумок уроку.
Метод «Мікрофон»
-
Що ми
робили на сьогоднішньому уроці ?
-
Виконання
якого завдання вам найбільше сподобалося
робити ?
-
Яке
завдання було найважчим ?
-
Оцінювання учнів ( підсумкова табличка )
ІХ. Домашнє завдання
Робота за картками
Комментариев нет:
Отправить комментарий